
1:1 Pandemian jälkeinen: Mitä nyt?
Jatkamme keskusteluamme pyöreän pöydän webinaarisarjan toisena osana tohtori Christopher Harrington ja Elizabeth LeBlanc; nyt liittynyt Lauren Speiser, National Boardin sertifioitu lastentarhanopettaja; ja Nicole Allien, entinen opettaja ja nykyinen opetusteknologi, keskustelevat esteistä, jotka he ovat voineet pandemian ja etäoppimisen seurauksena. Opi kuinka voit hyödyntää koulutusteknologiaa tänä tulevana lukuvuonna.
Mitä opit:
- Kuuntele johtajilta, jotka olivat 1:1 ennen Covidia, tärkeimmät huomiot ylitetyistä esteistä
- Kuinka voit hyödyntää etäopiskelun aikana saatuja kokemuksia henkilökohtaisessa oppimisessa
- Hanki näkemyksiä siitä, kuinka tiimisi voi alkaa käyttää laitteita osana jokapäiväistä opetussuunnitelmaansa
Täytä alla oleva lomake nähdäksesi tämän ILMAN webinaarin!
Lue transkriptio
1:1 Pandemian jälkeinen: Mitä nyt?
1:46
Amy Bennett Lightspeed Systems:stä:
Tervetuloa kaikki pandemian jälkeisen keskustelumme toiseen osaan, 1-1, Mitä nyt?
1:57
Ensimmäisessä osassa pari viikkoa sitten keskityimme opetukseen.
2:02
Tänään puhumme laitteista.
2:05
Yli 50 miljoonaa laitetta toimitettiin peruskouluihin vain pandemian 12 ensimmäisen kuukauden aikana.
2:13
Se ylitti selvästi kaikki odotukset, joita koulut aikoivat ostaa.
2:18
Se todella kiihdytti edistymistä kohti 1:1, jota koulut suunnittelivat, mutta etenemällä vauhtia, niin ei todellakaan päässyt tapahtumaan.
2:30
Joten nyt, tässä olemme, sinulla on enemmän laitteita kuin koskaan ennen.
2:36
Mitä teet niillä? Miten saat niistä kaiken irti?
2:39
Siitä me puhumme tänään.
2:42
Olen Amy Bennett, Lightspeed Systems:n esikuntapäällikkö ja tämän keskustelun moderaattorisi.
2:49
Tapaamme panelistemme.
2:52
Meillä on Chris Herrington ja Elizabeth LeBlanc.
2:55
He ovat Institute of Teaching and Leading -instituutista, tervetuloa takaisin.
3:00
Olemme myös liittyneet meihin tällä viikolla, Nicole Allien.
3:05
Hän on kotoisin Caddon seurakunnan kouluista, joissa hän on opetusteknologi ja Lauren Speiser hallituksen sertifioitu lastentarhanopettaja.
3:16
Tervetuloa kaikki.
3:18
Panelistiemme lisäksi haluamme varmistaa, että olette kaikki mukana keskustelussa.
3:24
Joten esitä kysymyksesi, lisää ajatuksesi, käytä vain kysymysruutua GoToWebinar-paneelissasi.
3:31
No, mennään mukaan, jotta pääset todella aloittamaan osallistumisen.
3:36
Aloitamme kyselyllä: Kuinka kauan piirisi on ollut 1:1?
3:44
Valitse yksi näistä vastauksista, niin sinulla on vain muutama sekunti aikaa täyttää tämä.
4:01
Selvä, vielä viisi sekuntia, jotta saat vastauksesi.
4:12
Katsotaan mitä meillä on.
4:16
Joten, 25% kouluistamme ei ole vielä siellä, ei 1-1.
4:21
Mutta 50% on noussut yhdestä yhteen viimeisten 0–2 vuoden aikana, mikä on todella ajoitus, joka vastaa sitä, mitä olemme kaikki kokeneet pandemian yhteydessä.
4:34
Joten Chris ja Liz, aloitetaan sinusta.
4:36
Tiedän, että työskentelet satojen koulujen kanssa eri puolilla maata, ympäri maailmaa.
4:42
Vastaako se näkemääsi? Olivatko piirit jo 1:1?
4:47
Hyppäsivätkö he siihen pandemian aikana ja sen vuoksi? Mitä näit?
4:55
CH:
Kiitos Amy. Arvosta sitä, että olet täällä tänään. Mielestäni tuon kyselyn tulokset edustavat melkoisesti sitä, mitä näemme eri puolilla maata, 1-1 aloitteiden osalta. Nyt työllämme Opetus- ja johtamisinstituutissa meillä on taipumus tehdä enemmän yhteistyötä koulujen kanssa, joilla on joko 1-1 -aloite tai jotka ovat hyvässä vauhdissa, koska keskitymme todella paljon siihen, mikä on seuraava askel 1:n jälkeen. 1 aloitteeseen.
5:23
Työssämme kuitenkin törmäämme moniin kouluihin, joilla ei ole 1-1 aloitetta, ja siihen on useita eri syitä.
5:32
Joskus se johtuu vain siitä, että heillä ei ole yhteisön tukea siihen, tai heillä ei ole taloudellisia resursseja, tai heillä ei ole sisäistä henkilöstöä, joka pystyisi tukemaan sitä. Mutta tiedätkö, 1-1-ohjelmat ovat olleet olemassa jo vuosia, ja luulen, että siksi näemme monet koulut, kuten näit siellä kyselyssä, 4-6 vuotta ja jopa pidempään, jotkut koulupiirit. ovat olleet mukana 1-1 ohjelmissa.
6:00
EL:
Ja tähän vielä lisää, se, mitä näimme Amyn kanssa työskennelleissä kouluissa ja piireissä, olivat ne, jotka olivat menneet 1:1 tai varmasti paljon paremmin pandemiaa vastaan kuin ne, jotka joutuivat ystävällisesti. aloittaa alusta alkaen, kuten tiedät, kuten voit odottaa.
6:19
Mutta toinen asia, jonka pidimme todella mielenkiintoisena, ja mielestäni se on sellainen taulun näköinen pala, jota meidän on nyt käsiteltävä, on se, että jopa paikat, joissa paperilla luulimme, että olimme täysin 1-1.
6:32
Ymmärrämme, että ne ovat edelleen aukkoja. Edelleen oli opiskelijoita ja perheitä, joita aloite ei saavuttanut eri syistä, ehkä kotona oli useita opiskelijoita tai kotona kilpailevat laitteen tarpeet. Tai tiedätkö, heillä ei ole Internet-yhteyttä.
6:50
Vielä on siis tehtävää varmistaaksemme, että tämä aloite todella osuu ja palvelee kaikkia opiskelijoita sellaisella tasolla, että he voivat saada korkealaatuista opetusta, jonka parissa olemme myös työstäneet viimeisen kahden vuoden aikana. oikein, pystyä toimittamaan käytännössä hybridi ja henkilökohtaisesti.
7:09
Joten, vain lisäyksenä tähän, paljastimme paljon, kun aloimme tukea kouluja ja piirejä tällä tavalla.
7:21
AB:
Anteeksi, olin tietysti mykistetty. Se on yksi niistä asioista, jotka tapahtuvat ainakin kerran joka kerta. Nyt se on poissa tieltä.
7:28
Se on todella hieno pointti. Se, tiedätkö, ei ole myöskään kerran tehty. Älä osta laitteita, ja olet valmis. Siihen kuuluu muutakin.
7:36
Ja eteneminen yhdestä yhteen on ensinnäkin edistystä, mutta sitten jatkuvaa.
7:42
Nicole, tiedän sen, teistä Caddossa tuntui kuin olisitte lähellä 1-1 pari vuotta sitten, ennen kuin tämä tapahtui. Mitä te todella näitte ja koitte, kun pääsitte siihen?
7:53
NA:
Kyllä, luulimme, että meillä oli suunnitelma ennen pandemiaa. Olimme johdossa 1-1. Luulimme olevamme paljon lähempänä kuin olimme.
8:01
Ja sitten saimme selville, ettemme olleet, tiedätkö, meidät heitettiin sellaiseen tilanteeseen kuin kaikki muut Yhdysvalloissa ja kaikkialla maailmassa, ja katsoimme kaikkea, mitä meillä oli, ja ajattelimme, että ei.
8:15
Ei, tämä ei toimi, näitä ei ole päivitetty. Meidän täytyy tehdä virkistystä.
8:19
Emme ole lähelläkään sitä, missä meidän pitäisi olla. Ja meidän piti sanoa: OK, tämä on kolmihenkinen perhe, joten teidän on jaettava laite, jonka lähetimme kotiin kanssanne. Ja meidän täytyi vain olla luovia sen suhteen, kuinka saamme laitteita opiskelijoillemme, koska emme todellakaan ole siellä, missä luulimme olevamme.
8:37
AB:
Joten menit ja keksit sellaisia suunnitelmia, että se näyttää eräänlaiselta perheeltä perheeltä. Hyppäsitkö myös laitteiden tilaamiseen tai laitteiden etsimiseen kaapista?
8:49
NA:
Ehdottomasti jouduimme hyppäämään laitteiden tilaamiseen ja tietysti joudumme jonoon jokaisen toisen kouluryhmän taakse, joka joutui tilaamaan laitteita. Mutta kyllä, me etsimme kaapeista ja varastohuoneista kirjastojen takaosassa, mistä vain löysimme jotain. Etsimme ja käytimme niitä.
9:09
AB:
Ja sinusta tuntui, että olit melko hyvin valmistautunut melko pitkälle. Lauren, olisit sanonut olevasi vähemmän. Et ollut 1-1 ennen pandemiaa. Millainen se kokemus sinulle oli?
9:22
LS:
Meillä oli siis laitteita koulussamme. Nyt se ei ollut 1-1, mutta meillä riitti. Aloitimme Mac-tietokoneilla ja pöytäkoneilla. Ja sitten siirryimme Delleihin ja Chromebookeihin juuri ennen pandemiaa. Sitten pandemia iski, ja K -6-opiskelijoillamme oli kunnollinen määrä Chromebookeja.
9:44
Joten he pystyivät hankkimaan laitteet melko aikaisin. Mutta sitten, kyllä, jäimme jumiin kaikkien muiden koulujen ja piirien kanssa, jotka ostivat Chromebookeja. Joten vanhemmat arvosanat joutuivat odottamaan hieman. Onneksi monilla opiskelijoilla oli jo kotona tavaroita, joita he pystyivät hyödyntämään. Ja sitten kuluneena vuonna olemme olleet täysin 1:1. Kaikki oppilaat esikouluun asti, aina 12. luokalle asti.
10:08
Kaikilla on Chromebookit, joten kehitimme niitä koko ajan.
10:12
Mutta sanon, että piirillämme oli jo tavallaan todella hyvä suunnitelma teknologian käyttöön liittyen. Meillä ei siis ollut 1-1, mutta heillä oli jo paljon digitaalisia resursseja, joita opiskelijamme käyttivät luokkahuoneessa. Joten se oli tavallaan hyödyllinen, mutta ei ollut täysin nolla, alkaen tyhjästä.
10:30
Joten luulen, että se auttoi hieman, mutta se oli, tarkoitan, se oli silti uutta oppia käyttämään näitä eri laitteita. Minusta tuntuu, että minulle opettajana yksi suurimmista haasteista oli se, että minulla on MacBook, mutta kaikilla oppilaillani oli Chromebookit. Joten jopa yrittäessäsi auttaa heitä, se tuntui, okei, missä on aloituspainike, koska omani on hieman erilainen, kuten se oli minulle vaikea osa.
10:50
AB:
Joo. Se on siis haastavaa. Luokkahuoneen opettajana yrität, lähinnä lastentarhoja, auttaa heitä, etkä sinulla ole samaa kokemusta kuin he.
11:00
Kuulemme myös monilta kouluilta teknologiaan ja opetusteknologiaan liittyvistä haasteista ja siitä, kuinka päivität niitä, hallitset niitä, tarjoat teknistä tukea vanhemmille, kaikista erilaisista asioista.
11:12
Päädyitkö noiden kaappien takia laajempaan valikoimaan laitteita kuin olisit odottanut, Nicole, miten selvisit sen kanssa?
11:21
NA:
Oi, ehdottomasti.
11:22
Ja nyt, ja sanon tämän opetusteknologian puolelta, olemme itse asiassa perustaneet help desk -numeron vanhemmille ja opiskelijoille.
11:31
Meillä oli toinen asia opettajille. Nyt lähetimme myös kyselyn: Onko sinulla jo laite kotona?
11:39
Sillä jos heillä olisi kotona laite, jota he osasivat käyttää, voisimme antaa koulun laitteen jollekin muulle, jolla sitä ei vain ollut.
11:49
Joten meillä oli varmasti sekalainen laukku. Pyrimme saamaan perus-oppilaidemme iPadeille, 3–5 Chromebookeille.
11:59
Kun he vanhenevat, heillä on kannettavat tietokoneet, tiedäthän, 6–12-vuotiaat, jotkut Chromebookit myös lukiossa, mutta kyllä, meillä oli oppilaita pöytäkoneilla kotona. Opiskelijat omistavat Mac-kirjansa, ja tarkoitan, kaikki, ja meidän osastolla piti selvittää.
12:14
Googlasimme paljon.
12:16
Koska jos se ei ollut laite, joka meillä jo oli, meidän piti selvittää, mistä painikkeesta he puhuvat. Voitko lähettää minulle FaceTime-palvelun, jotta voin nähdä mitä katsot? Tiedätkö, se oli mielenkiintoista,
12:25
AB:
Totta, ja sitten tarjoat teknistä tukea uudella tavalla suurimmasta osasta tuesta, jossa opiskelijat tulevat toimistoon tai toimittavat jotain.
12:38
Siellä riittää haasteita. Liz, kun autat kouluja laatimaan suunnitelmiaan ja selvittämään kaiken tämän, tiedän, että neuvot, joita olen lukenut monille kouluille, on ollut, että se vain helpottaa opettajienne, jos olet kaunis. käyttöjärjestelmäsi tai laitteesi mukainen.
12:57
Sanoitko niin ja miten se muuttui, kun neuvot heitä, tarvitset vain laitteita ja näin saat sen toimimaan.
13:06
EL:
Eikö? Tarkoitan kyllä. Joten siellä on ihanteellinen skenaario, eikö?
13:12
Chris ja minä vitsailemme parhaimmillaan. Saamme puhelun ennen kuin tämä piiri on ottanut käyttöön 1-1 laitealoitteen, ja se on parhaimmillaan, pandemiasta huolimatta, eikö niin? Parhaimmillaan haluamme tämän olevan jotain todella hyvin harkittua, ja Chris on todella erinomainen tapaamaan piirin johtoa ja auttamaan heitä todella kehittämään visiotaan.
13:34
Siitä, miltä he haluavat opetuksen ja oppimisen näyttävän.
13:38
Ennen kuin pääsemme edes kysymykseen, millainen laite, millainen opetussuunnitelma, millainen toimitus, millainen käyttöönotto tulee olemaan, minkälainen PD opettajille tarvitsee tehdäkseen tämän tehokkaan? Mutta meillä on todellakin, tiedäthän, kahdeksan erilaista polkua, joiden läpi opastamme piirit ja aikaa laskeutua niiden kanssa. Ja taas, tämä on ihanteellinen tapaus.
13:58
Tiedätkö, mitä tapahtui enemmän pandemian aikana, ja mitä usein tapahtuu, on se, että saamme puhelun sen jälkeen, kun he ovat tehneet 1-1-julkaisun, eikä vaikutusta ole. He eivät näe merkittäviä muutoksia oppilaiden saavutuksissa tai kasvussa. Tai tiedätkö, sillä ei ole vielä muutosvaikutusta, ja se johtuu yleensä siitä, että sellaista todella tarkoituksellista työtä ei tehty aikaisemmin.
14:21
Ja Chris, voin antaa sinun puhua hieman enemmän.
14:24
Koska usein sinä olet se, joka tavallaan autat heitä menemään hieman taaksepäin ennen kuin he voivat mennä eteenpäin.
14:33
Ja tietysti pandemian aikana tuo aika, tuo todella syvä, pohdiskeleva aika, ei ollut ylellisyyttä, jonka kuulimme. Olemme toiveikkaita.
14:39
Ajattelen puolestani, ja sitten esitän Chrisille, mutta osa siitä nyt, mitä on se hidastuminen ja heijastus, kuten, miltä haluaisimme ohjeen todella näyttävän nyt, kun meillä on aikaa suunnitella se asianmukaisesti, ja Chris, mitä minä missasin? Ja puhun paljon roolistasi.
15:00
CH:
Joo. Koko ajatus siitä, että otamme muutaman askeleen taaksepäin ja kun tulemme sisään ja työskentelemme koulupiirin kanssa, kun he ovat jo aloittaneet, he siirtyvät hieman alaspäin. Se on hankalaa. Joskus sinulla on sekoitus erilaisia laitteita ja eri käyttöjärjestelmiä, kuten Nicole viittasi ja kokematon, ja se luo vain esteitä, jotka sinun on voitettava.
15:24
Ja kun olin koulupiirin teknologiajohtajana toisessa elämässä, menimme tarjoamaan, tuo oma laite, ja siitä tuli nopeasti meille painajainen.
15:37
En sanoisi, että se voi toimia, mutta se oli meille todella vaikeaa, koska meillä oli kaikki nämä erilaiset laitteet, ja olimme niin huonosti valmistautuneita tarjoamaan teknistä tukea kaikille noille. Joten se todella häiritsee asioita ja rehellisesti ennemmin tai myöhemmin ne lapset, jotka käyttivät kodin laitteitaan, he lopulta sanoivat, että haluan vain koululaitteen, koska tiedän, että se toimii, ja siinä on ohjelmisto, joka Tarvitsen. Ja kun saat asiat standardisoitumaan, se helpottaa teknologiaosastosi elämää paljon.
16:06
Se helpottaa opettajien työtä huomattavasti, koska heidän ei nyt tarvitse tarjota lennossa teknologiatukea kaikille näille erilaisille laitteille, mikä vie paljon aikaa lasten kanssa työskentelystä ja oppimisesta. Joten, tämä on todella tärkeä huomio, jonka esitit siellä, Amy, johdonmukaisesta käyttöjärjestelmästä, jonkinasteisesta standardoinnista.
16:22
AB:
No, ja te molemmat osuitte ihanteen ja todellisuuden väliseen eroon, ja se on aukko, jonka kaikki kohtaavat nyt, ja tiedäthän, jopa ihanteen sisällä, olen puhunut monien koulujen kanssa, jotka haluavat jonkinasteista standardointia.
16:48
Ehkä kaikki päiväkotilapset iPadilla ja yläaste on erilainen, tai se on luokittain tai luokkien tai joidenkin asioiden mukaan pikemminkin kuin sekoitus luokissa, mutta riippumatta kouluista, jotka katsovat jonkinlaista yhdistelmää.
17:02
Mitä, mitä neuvot kouluille sen suhteen, miten saat kaiken toimimaan?
17:07
Näyttää siltä, että LMS oli iso asia, joka tuli esiin pandemian alussa.
17:11
Tarvitsemme esimerkiksi tavallisen paikan ja tavan tiedostojen jakamiseen, koska nyt meillä on kaikenlaisia laitteita, mitkä ovat perustyökalut, jotka saavat kaiken toimimaan?
17:24
CH:
Soitan taas, en halua sikailla koko ajan täällä, mutta joo, tiedätkö mitä me koemme, ja jälleen kerran, Nicole, luulen, että sinä elät tämän omakohtaisesti, kun sinut heitetään tilanne, kuten koulun sulkeminen ja kaikkeen tekniikkaan luottaminen, ja sinulla ei itse asiassa ollut aikaa, jota odotit pystyäksesi suunnittelemaan kaiken tämän. Asiat voivat olla todella vaikeita.
17:49
Mutta sanoisin, Amy täydellisessä maailmassa, jos keskustelet siitä, miltä haluamme opetuksen ja oppimisen näyttävän tulevaisuudessa, ja sitten alat tukea teknologian osia, jotka todella tukevat sitä, niin se on oikea tapa. Sen tekeminen kestää jonkin aikaa. Ei yleensä kestä noin vuosi, ennen kuin teemme yhteistyötä koulupiirin kanssa saadaksemme heidät sinne, missä he voivat nyt alkaa ostaa laitteita tarkoituksella. Jos heillä jo on se, meidän on luonnollisestikin tultava tyytyä siihen, missä olemme.
18:19
Mutta kun tiedät, mitä yrität saavuttaa opetuksessa, voit löytää laitteet, jotka toimivat sinulle.
18:26
Ja kun sinulla on kyseiset laitteet, voit tarkastella digitaalisen sisällön yhteensopivuutta ja opetusalustasi yhteensopivuutta.
18:35
Ja myös kaikki opiskelijatietojärjestelmät, joita sinulla saattaa olla. Tai oppilaiden arviointijärjestelmät oppilaiden saavutustietojen seurantaan.
18:44
Kun kaikki nämä asiat eivät ole yhteensopivia, voit todella alkaa nähdä joitakin etuja ja innovaatioita opetus- ja oppimisprosessissasi.
18:53
AB:
Mielestäni se on hieno asia työskennellä taaksepäin ja miettiä, mitkä todelliset tavoitteesi saavat kaiken toimimaan yhdessä. Ja sitten siihen ei liity vain ohjelmisto, ei vain tekniikka, vaan jotkin prosessit ja Nicole sinä ja minä puhuimme siitä, miltä näyttää laitteiden vieminen kotiin, eikö niin?
19:13
Kerro minulle, kerro kaikille vähän siitä, mitä teit ennen pandemiaa pandemian aikana, ja miltä näyttää ensi vuonna kouluun jäävien laitteiden ja kotiin menemisen suhteen.
19:25
NA:
Joten ennen pandemiaa emme todellakaan vieneet laitteita kotiin.
19:30
Meillä on luultavasti 58 koulua, joten siellä olisi voinut olla lainaus tai kaksi, jotka sanoivat: hei, olemme valmiita ja nämä lapset voivat viedä tavaransa kotiin, tiedät ehkä enemmän lukion mutta pandemia osumia, meillä ei ollut kaikkea lähetä kotiin.
19:46
Meillä oli, tiedäthän, kuten sanoimme, me vain nappaimme kaiken kaapista, varastosta, kirjastoista, luokkahuoneista, kärryistä, emme koskaan nähneet kärryä hajoavan näin nopeasti, ennen kuin maaliskuussa heitämme sisään. kaikki irti.
19:58
Mutta he veivät ne kotiin, he tulivat ja hakivat ne, he tarkastivat ne ja veivät ne kotiin?
20:04
Kun kesä tuli, saimme ne takaisin, tiedäthän, he tulivat takaisin, he kirjasivat ne takaisin, olemme saaneet tai emme saaneet kaikkea mitä lähetimme takaisin, ja se on ok.
20:16
Joten, koulut alkavat uudelleen, he saavat ne laitteet takaisin, he saavat, jokainen oppilas omistaa laitteita, kirjataan niistä ulos, he matkustavat takaisin ja katsovat, missä olemme tänään.
20:26
Mitä uutiset sanovat tänään, en tiedä, voimmeko aloittaa koulun ja kaksi viikkoa myöhemmin emme ole enää koulussa. Joten haluamme, että nämä laitteet matkustavat sinne ja takaisin. Ja haluamme, että he voivat käyttää niitä ja ovat valmiina lähtöön hetkessä.
20:41
Joten meille, siellä, he tulevat kouluun ja koulusta, ja kesällä meille tarkastetaan takaisin ja teemme kaikki asiat, jotka meidän täytyy tehdä heille.
20:51
Ja tiedätkö, päivitä ne, katso niitä, katso, tarvitseeko meidän korjata niitä ja kaikkea sellaista.
20:57
Mutta suunnitelma on lähettää ne.
21:01
AB:
Kuvittelen, että jotkin asiat, jotka estivät sinua lähettämästä laitteita kotiin, kuten ne katosivat sinne, ne menevät rikki. Kuinka saamme heidät sanomaan, kuinka nämä kaikki asiat tulevat toimimaan?
21:12
Sinun piti vain selvittää se ja käsitellä sitä.
21:14
Ja nyt, kun sinulla on ollut, nyt kun sinulla on, voit todella siirtyä eteenpäin. Tässä on miksi teemme sen, tältä se näyttää, tässä on kuinka tehdä siitä todella upea.
21:23
Tämä 24–7, oppimismahdollisuus, ei lapset laitteilla, 24–7, mutta mahdollisuus.
21:31
Liz, mihin aiot hypätä sinne?
21:33
EL:
En todellakaan tarkoita, että hallitset hienosti, Amy.
21:38
Minulla on Nicolelle jatkokysymys, joka oli, se oli tavallaan, kun puhuit, ajattelin, aiemmin, sinä vain esitit mielestäni monia luovia ratkaisuja, joita me kaikki tulimme. kanssa. Ja tiedätkö, ne toteutettiin sideaineina, eikö niin?
21:53
Löysimme nämä ratkaisut erittäin nopeasti, koska niitä tarvittiin.
21:57
Hmm, mutta mietin, mitä niistä piirisi on saattanut säilyttää, tai ne voisivat olla asioita, joita kasvatat ensi vuonna. Oliko joitain asioita, jotka teit sideaineena ja jotka toimivat ja joita pidät prosesseissasi?
22:11
Ja toivon, että se oli kunnossa, Amy?
22:13
AB:
Tottakai.
22:16
NA:
No, yksi niistä asioista, joka meidän oli mielestäni ehdottomasti tehtävä nauha-apuvälineenä, me heittelemme ihmisiä, mutta meidän piti saada nopeasti aikaan jonkinlainen sopimus. koulussa, ja vanhemmassa, tai koulussa, ja opiskelijassa tai missä tahansa, noin. tämä laite on lainaksi sinulle.
22:35
Sellainen meidän piti, meidän täytyi saada heidät allekirjoittamaan, ja olemme tietysti uudistaneet tätä sopimusta.
22:40
Olemme nähneet joitain asioita, kuten, oi, tämä on palannut rikkinäisellä näytöllä, tai tästä puuttuu avaimia tai mitä tahansa, joten meidän on täytynyt uudistaa sopimustamme. Mutta se on yksi asia, jota olemme ehdottomasti miettineet, kuten myös koulujärjestelmän ja vanhempien välinen sopimus.
23:00
Toinen asia, joka meidän piti tehdä, oli keksiä tapa, jolla nämä opiskelijat, joilla ei ollut Internet-yhteyttä, voisivat käyttää laitetta tapaamiseen opettajansa kanssa tai mitä tahansa.
23:13
Joten meidän piti ostaa hot spotteja ja lähettää ne niille maaseutualueille ja antaa opiskelijoille lainata nuo hotspotit.
23:22
Meidän oli myös pakko, meillä oli kumppanuus paikallisen Internet-palveluntarjoajan kanssa tuetuista hinnoittelusta opiskelijoillemme, joilla ei ollut varaa Internet-palveluun. Nämä ovat siis asioita, joita jatkamme.
23:32
Yritämme edelleen, sinulla on yhteisömme ja kumppanuussuhteet sen kanssa, ja pystyt tarjoamaan sellaista.
23:38
Tämä on asia, jota meidän on jatkossakin tehtävä näiden opiskelijoiden hyväksi.
23:43
AB:
Nämä edistysaskeleet useamman opiskelijoiden yhdistämisessä ovat mielestäni yksi niistä asioista, joiden jatkuvan on hienoa.
23:53
Ei ole väliä, palaavatko opiskelijat kouluun vai eivät. Se vain avasi niin monia mahdollisuuksia, niin paljon pääomaa kaikkialla.
24:01
Lauren, puhu niistä asioista, joihin Nicolle osui, sinun näkökulmastasi, erityisesti lastentarhanopettajaa, lastentarhanopettajaa, laitteiden kotiin viemistä.
24:11
Miltä se näytti? Ja mitä opit sinulle?
24:17
LS:
Joten yksi asia, jonka halusin mainita, oli, puhuessani sideaine-asiasta, yksi asia, jonka minusta tuntuu, että opimme tämän kautta, oli vain yhteydenpito perheisiin. Nyt tietysti opettajana yrität aina tavoittaa perheitä, mutta aina on muutamia, joihin et saa kiinni. Mutta olet aina kuin ok, heidän lapsensa tulevat kouluun, kuten valitettavasti heidän lapsensa olisivat täällä ja vielä oppivat, mutta pandemian aikana, kuten, emme saaneet kiinni joistakin perheistä emmekä saaneet tietää missä he olivat karanteenissa. Joten haastavaa on löytää kuinka saada heille Chromebook. Ja minusta tuntuu, että meillä on hieman parempi suunnitelma.
24:53
Tarkoitan, siellä oli vielä vanhempia, ja kesti jonkin aikaa saada yhteyttä, ottaa heihin yhteyttä, ja meillä oli front office -henkilökunnan kaltaisia ihmisiä, jotka todella ajoivat ihmisten koteihin katsomassa, asuivatko he siellä. Meillä oli kääntäjiä. Meillä oli paljon erilaisia resursseja, joita aiomme hyödyntää enemmän. Joten nyt, siltä varalta, koputa puuhun, tämä ei toistu, mutta tiedäthän, jos näin tapahtuisi, uudelleen varmistaen, että pääsemme noiden perheiden opiskelijoiden luo nopeammin.
25:20
Joten se oli kuin yksi big band -data, jonka parissa olemme työstäneet, mutta siltä osin kuin miltä 1-1 tulee näyttämään tulevaisuudessa. Joten, juuri nyt, aiomme edelleen olla 1-1 jälleen, ennen K-12 kesällä. Opiskelijamme saivat pitää Chromebookinsa halutessaan. Niitä lainataan edelleen. Se on maksettu heille, se on heidän tilillään. Jotkut vanhemmat päättivät palauttaa heidät kesän aikana, jos he eivät halunneet olla vastuussa heistä tai he eivät oleskelleet piirissämme. He antoivat ne sisään.
25:48
Mutta kuten jotkut oppilaistani kuluneelta vuodelta, he olivat kesäkoulussa, ja meidän piirissämme se olisi voinut olla henkilökohtaisesti tai virtuaalisesti. Joten he, jotkut heistä käyttivät sitä kesäkouluun. Jotkut käyttävät sitä muihin asioihin. Mutta tulevat päiväkodit. jos he eivät ole piirimme esikoulussa, he saavat Chromebookit. He yrittävät edelleen selvittää, miltä se tarkalleen näyttää, jääkö se kouluun alkuvuodeksi, lähetetäänkö heidät kotiin. Minun henkilökohtainen mieltymykseni on kuin ensimmäinen kuukausi, pidä se kouluissa, että voimme opettaa heille kuinka sitä käytetään, ja muuta sellaista. Mutta taas kerran, en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ja on myös pelottavaa ajatella, että joo, he menevät kotiin eräänä viikonloppuna, ja sitten se voi olla poissa pariksi viikoksi. kuukaudet. Yritetään keksiä paras ratkaisu, mutta se on vaikeaa, varsinkin kun nuoremmat opiskelijat joutuvat kantamaan vaikka vain raskasta reppua, sillä reput ovat raskaita. Tiedätkö, että olin yllättynyt, koska Chromebookit eivät tunnu raskaalta, mutta laitat sen pienen lapsen reppuun, se on aivan kuin intensiivistä.
26:45
Joten kyllä, sinun on vielä joitain asioita, jotka sinun on työstettävä. Ja myös, aivan kuten turvapala sekä tietokoneen että opiskelijoiden turvallisuuden. Meillä on paljon kävelijöitä, niin on pelottavaa ajatella, että viisivuotias kävelee sen kanssa, digitaalinen laite repussa. Asiat olivat siis vielä jotenkin selkiytymässä.
27:02
AB:
Joo, paljon mietittävää. Ja tiedäthän, että puhut siitä, että inhoaisit lähettää opiskelijoita kotiin ilman laitetta, ja sitten he tarvitsevat sellaisen maanantaina.
27:14
Luulen, että opetus, jonka monet ihmiset oppivat 16 kuukautta sitten maaliskuussa 2020, oli valmistautua kaikkeen. Se on parasta mitä voit tehdä.
27:26
Ja inhoaisit olla takaisin pöydän ääressä jakamassa Chromebookeja, joiden tiesimme tapahtuvan. Kuinka paljon varianssit vaikuttavat teidän kaikkien kouluun paluusuunnitelmiin.
27:40
Pari kuukautta sitten kaikki olivat innoissaan voidessaan palata henkilökohtaiseen luokkahuoneeseen.
27:46
Suunnitteletko todella 100%:tä siihen, näyttääkö se nyt hieman erilaiselta variaatioiden kanssa?
27:52
Lauren, sinä nyökkäät, joten jatka ensin.
27:55
LS:
Aioin vain kertoa tämänhetkisen suunnitelmamme, ja jälleen kerran, tämä voi muuttua tunnin sisällä, mutta suunnitelma on, että palaamme edelleen täysin perinteiseen kouluun henkilökohtaisesti. . Nyt piirillämme on K-6:lle tai ennen K-6:lle vaihtoehto, että ne voisivat olla digitaalisia, mutta he, se olisi tavallaan kuin erillinen kokonaisuus, Ja se on kuin koko vuoden sitoumus.
28:18
Mutta suunnitelma on, että olemme henkilökohtaisesti, ja meillä on jälleen 1-1 laitetta, mutta peukkuja, emme ole Google Meetissä. Mutta valitettavasti meidän on katsottava mitä tapahtuu.
28:32
AB:
Entä Caddo, Nicole?
28:35
NA:
Olen Laurenin kanssa, tiedäthän, asiat voivat muuttua tunnissa. Tällä hetkellä suunnitelmamme on palata kouluun.
28:42
Teemme, kuten Laurenilla, eräänlaisen virtuaalisen vaihtoehdon jokaiselle luokkatasolle, joten tiedäthän, se on suunnitelmamme.
28:51
Toivottavasti pysyy samana.
28:55
AB:
Joten, olemme kuulleet teiltä kahdelta, aiomme selvittää, mitä osallistujamme suunnittelevat tulevalle lukuvuodelle. Mitä oppimisvaihtoehtoja piirisi tarjoaa?
29:07
Palaa kouluun täysin henkilökohtaisesti, etävirtuaalina tai hybridinä. Voit valita niistä yhden tai useamman.
29:24
Annetaan vielä viisi sekuntia.
29:35
Selvä, joten osallistujamme, kuten Nicole ja Lauren, todella suunnittelevat täysin henkilökohtaisen oppimisen saamista oppilaiden takaisin luokkahuoneeseen.
29:44
Sitä kaikki toivovat täällä, ja tarjolla on joitain vaihtoehtoja kauko-, virtuaali- tai hybridikäyttöön.
29:53
Mielestäni on syytä puhua siitä, mikä ero näiden vaihtoehtojen välillä on.
29:58
Hybridi vs. kaukosäädin, Lauren ja Nicole puhuivat siitä, miltä se näyttää heidän kouluissaan, mutta Chris, selitit sen todella hyvin. Kerro meille siitä.
30:08
CH:
Niin, ja noissa kyselyn tuloksissa minusta tuntuu edustavan keskusteluja. Elisabetilla ja minulla on koulut, joissa kaikki todella kaipaavat tätä paluuta kasvokkain tapahtuvaan oppimiseen. Meillä on niin paljon tekemistä. Kasvokkain tapahtuvassa ympäristössä näemme kuitenkin, että jotkut koulut ovat, jotkut perheet ovat sanoneet, että tämä verkko-oppiminen todella toimii minulle ja perheelleni. Joten nyt on kouluja, jotka lisäävät ponnistelujaan tarjotakseen yhä enemmän näitä täysin virtuaalisia vaihtoehtoja. Tiedätkö, joten sinulla on lapset palaamassa kasvokkain. Jotkut perheet ja lapset päättävät olla täysin verkossa, ja jotkut koulut tekevät tätä hybridiä.
30:51
Ja mitä tarkoitan tällä, he antavat lapsille joitain vaihtoehtoja, voit osallistua kasvokkain kursseille ja verkkokursseille, tai, ja tässä on joitain osia, silti siellä on keskustelua, jonka avulla jotkut opiskelijat voivat tule vain heidän tarvitsemilleen kasvokkain kursseille, mikä voi tarkoittaa vain kahta päivää viikossa.
31:11
Luulen, että nuo vaihtoehdot ovat vähemmistössä vain siksi, että niitä on vaikea tehdä, ellei sinulla ole sellaista rakennetta. Kuten Elizabethilla on koulu, jossa hän työskentelee, jossa hänellä on sellainen hybridivaihtoehto sisäänrakennettuna, se on vain osa heidän DNA:ta.
31:27
Mutta, tiedätkö, luulen, että koulut ovat kuitenkin ymmärtäneet, että meidän on oltava valmiita kaikkeen.
31:36
Joten vaikka heillä on nämä erilaiset vaihtoehdot, heidän mielessään on jotain, tiedäthän, koulun johtajat sanovat, tiedätkö. Asiat voivat taas muuttua.
31:45
Ja tähän asti he ovat käyneet näitä keskusteluja siitä, tarvitaanko naamioita vai ei?
31:54
Nyt kun CDC:ltä tulevat uudemmat ilmoitukset, voin vain kuvitella stressaavia, stressaavia keskusteluja, joita tällä hetkellä käydään koulupiireissä, mutta siihen pisteeseen, joka tehtiin aiemmin, tiedä vaihtoehdot ja tiedäthän, se on ei tiedetä, miltä asiat näyttävät.
32:14
Tiedän varsinaisesti, että koulujen johtajat ajattelevat, että meidän on oltava valmiita palaamaan takaisin täysin digitaaliseen käyttöön, joten nuo muut vaihtoehdot, hybridi ja verkko, ovat erittäin pöydällä, jotta ne lisääntyvät vuoden edetessä.
32:29
AB:
Aioin antaa sen sinulle Elizabeth niin upea, hyppää sisään.
32:33
EL:
Anteeksi, ymmärrän, tiedät millainen olen Amy, innostun. Aioin vain sanoa, että se näyttää siltä, mitä näemme, koska olimme kohdatneet kaikki nuo erilaiset mallit aiemmin, eikö niin? Kuten hybridi, tiedät henkilökohtaisesti, virtuaalisen eri asteen.
32:53
Näyttää siltä, että nyt näemme koulut ja piirit, jotka haluavat apua saadakseen ne toimimaan jollakin tavalla, jotta opiskelijalla olisi opiskelijan näkökulmasta johdonmukainen yhtenäinen oppimiskokemus koulun sisällä, kaikissa noissa ympäristöissä. oikein? Joten he voivat siirtyä jotenkin virtuaalimallista hybridimalliin. Henkilökohtaisesti, ilman täydellistä häiriötä, minkä koemme. Mutta tiedätkö, teimme ne kaikki, mutta teimme ne tavallaan peräkkäin.
33:22
Tämä on samanaikaisempi malli, jonka toivon ainakin nousevan esiin. Tämä on joitain pyyntöjä, joita olemme saaneet kouluilta ja piireiltä, jotka autamme heitä rakentamaan jotain, joka todella joustaa kaiken tämän.
33:35
Ja tavallaan nojautuen sanoisin sen molemmille joustavuuden tarpeelle yksittäisellä opiskelijatasolla, ymmärtäen, että perhedynamiikka saattaa muuttua, että pandemia vaikuttaa opiskelijoihin eri tavalla.
33:47
Ja se joustavuuspala, josta Chris puhui, oli valtava.
33:51
Mutta sitten myös, mielestäni se, öhm, tavallaan todella nojautuu sekoitettuun ajatukseen, että hei, mitä opiskelija tarvitsee meiltä, kuinka paljon aikaa he tarvitsevat kampuksella.
34:02
Sen ei ehkä tarvitse mahtua malliin viisi päivää viikossa, kello kahdeksalta neljään.
34:08
Tiedämme, että perinteinen malli, joka on todella ollut lukossa niin kauan, hajosi viime vuonna, ja vastustetaan, että vain kootaan se takaisin ja ollaan, että oi, tämä on, tähän palaamme. . Eikö?
34:20
Näemme paljon enemmän vaihtelua ja sitä, mitä ihmiset keksivät, mikä on itse asiassa hienoa, koska siinä tarkastellaan enemmän opiskelijakeskeistä oppimista.
34:28
AB:
Se on jotain, jota yritykset etsivät, eikö niin?
34:31
Tämän ovat kaikki kokeneet, ja kuten Chris sanoi, että hybridisekoitus on vaikein.
34:39
Näetkö sen enemmän ylemmillä luokilla vai toimiiko se Laurensin päiväkotilapsille?
34:49
EL:
Tarkoitan, olen nähnyt sen toimivan, en erityisesti Laurenin lastentarhojen, vaan muiden. Itse asiassa joitain siisteimmistä ja söpöimmistä malleista, jotka olisivat olleet esimerkiksi siitä, kuinka rakennat oppimiskokemuksen? Mutta lastentarhan lapsen mukaan se on virtuaalinen tai hybridi.
35:07
Ja ne, jotka olemme nähneet menestynein, ovat tavallaan, palatakseni asiaan, Nicole, eri tavalla.
35:13
Tuo yhteisöpala on ollut todella suuri. Ja heidän kokemuksensa käyttäminen on ollut todella suurta.
35:18
Joten tarkoitan, että voit rakentaa malleja, jotka todella kutsuvat heidät keittiöösi ja hankkimaan nämä viisi asiaa. Ja nyt me kaikki teemme kokeita tieteen hyväksi.
35:30
Joten opetin ensimmäistä ja toista luokkaa luokkahuoneessa. Joten se on todella, se on paikka, josta olen todella innostunut. Tiedämme siis, että se voi tapahtua, että olemme nähneet sen tapahtuvan tehokkaasti.
35:40
Mutta palatakseni takaisin siihen, mitä ihmiset, mitä näemme suuremmalla tasolla, Ja, Chris, tiedäthän, nuo koulu koulun sisällä -mallit ovat todella sitä, mitä tulee ulos.
35:50
Ymmärtämällä, että haluamme pitää opiskelijamme ja perheemme yhteydessä, he ovat osa oppimisyhteisöämme, vaikka heidän tarpeensa olisikin todella erilainen, eikö niin? Emme siis vain halua olla, vaan tarjoamme vain henkilökohtaisesti.
36:01
Useimmat ihmiset yrittävät tarjota perheilleen jotain muuta toisena vaihtoehtona B hybridissä, tai olkoon se sitten täysin virtuaalista, ja kysyntä kuitenkin, mitä näemme, vain perheiden laajat yleistykset, on yleensä yläkoulusta lukioon. koulu.
36:21
Useimmat perheet ovat innostuneempia siitä, että he lähettävät nuorempia oppijoitaan henkilökohtaiseen tapaamiseen. Joten, enkä tiedä, Lauren vai Nicole, jos sellaista, jos näet myös sen.
36:31
NA:
Kyllä, teimme varmasti, mutta meillä oli alakoulumme kokopäiväinen, K-5. Ja sitten 6-8:lla oli hybridimalli. He tapasivat kasvokkain neljänä päivänä viikossa, he olivat virtuaalisia perjantaisin, ja he rakastivat sitä, sillä se oli heille todella hienoa.
36:58
Näin näimme, enkä tiedä täydellisiä suunnitelmia siitä, mitä aiomme tehdä tänä tulevana lukuvuonna, mutta en olisi yllättynyt, jos se olisi jälleen vaihtoehto, koska he todella pitivät siitä.
37:12
AB:
Sinä nyökkäät, Lauren, entäs päiväkotilastesi kanssa?
37:16
LS:
Joo, viime vuonna, koko piirimme, nyt he erottivat, kuka aikoi mennä henkilökohtaisesti, tavallaan ensimmäisenä ja muuttivat meidät, ja mutta teimme sen hybridi-muodossa maaliskuun tienoilla, vuosi sulkemisen jälkeen. Tulimme ja teimme hybridin, ja se oli ehdottomasti haastavaa.
37:31
Mutta uskon, että monet perheet valitsevat tulevalle vuodelle henkilökohtaisen.
37:42
Minulla oli pari sen oppilasta tai päiväkotiani viime vuonna ja he ovat menossa ensimmäiselle luokalle, jotka käyvät virtuaalikoulua.
37:50
Enemmänkin, kuten, terveysongelmista johtuen, kuten heidän omalla lapsellaan oli kuin terveysongelmia, mutta mielestäni iso pala nuorempien luokkien kanssa on lastenhoitopala. Kuten, sinun täytyy olla joku heidän kanssaan ja oikeutetusti. Joo, ei, viisivuotias pitäisi jättää yksin, ja mielestäni sekin on iso osa, että perheet eivät voi jäädä kotiin, ei siksi, että he eivät haluaisi, mutta he vain voivat. eivät jää kotiin lastensa kanssa. Ylä- ja lukiossa he voivat olla hieman itsenäisempiä.
38:18
Ne voivat olla itsekin helpompia kuin taas 4- tai 5-, 6-vuotiaat.
38:26
AB:
Voit tehdä paljon Zoomin ja Google Meetin avulla, mutta et lastenhoitajaa, viisivuotiaat, eikö niin? Olemme saaneet muutaman kysymyksen Laurenista.
38:35
Ihmiset halusivat tietää, kuinka sait sen toimimaan nuorten opiskelijoiden, työkalujen, temppujen ja vinkkien avulla.
38:44
Miten saat viisivuotiaan oppimaan tietokoneen näytöllä?
38:49
LS:
No, ensimmäinen asia, jonka haluan sanoa, koska tiedän, että monet ihmiset ajattelevat, oi, päiväkoti, tämän on täytynyt olla kamalaa. Kuten, siitä tulee hullua. Minusta päiväkodin erikoisuus on se, että he ovat ensimmäistä vuotta koulussa. Kuten, kyllä, meillä on, jotkut lapset tulevat esikoulusta, kyllä, he ovat lastenhoidossa, mutta tämä on heidän ensimmäinen vuosi kokopäiväisessä koulussa, seitsemän tuntia, viisi päivää viikossa. Joten minusta tuntuu, että oppilaat eivät tienneet, mitä he menettivät, koska siellä on koko päivän uutta, oli Google Meet. En nyt sano, että se olisi hieno asia.
39:17
Mutta minusta tuntuu, että heillä oli vielä ensimmäinen kouluvuotemme. Se ei vain ollut sitä mitä heidän sisaruksilla oli. Joten en usko, että se oli paljon, minusta tuntuu, että joka kerta kun käyn Twitterissä tai näet sosiaalisessa mediassa, kaikki ajattelevat, oi, lastentarhoilla oli pahin aika, ja minä olen kuin mutta he eivät pitäneet, he eivät todellakaan tienneet mitään muuta.
39:35
Ja minulle, ja minusta tuntuu, että piirini puolesta, kuin olisimme hyvin tarkoituksellisia siinä, miten suoritimme opetuksen. Kuten minäkin, opetin edelleen samoja asioita. Käytämme edelleen samaa lukemista, opetussuunnitelmaa, samaa matematiikan opetussuunnitelmaamme. Se oli vain digitaalista, joten kuten, kyllä, olemme digitaalisia työkaluja, joten se ei ole niin käytännönläheistä, mitä kaipasin kovasti, ja yritimme parhaamme. Voisimme tehdä niitä käytännön asioita. Yritimme sanoa, OK, kuten, hanki päiväkirja, hanki kuiva pyyhkimistaulu. Aina ei voi taata, että opiskelijalla olisi sellainen.
40:05
Mutta luulen, että se teki tästä vuodesta vieläkin normaalin vuoden, paremman sanan puutteessa, koska he eivät vieläkään saaneet päiväkodin opetussuunnitelmaa, he silti tapasivat toisiaan, he olivat uskomattomia tänä vuonna, ikään kuin he poistaisivat mykistyksen. He puhuisivat. Laitoin ajastimen päälle, kun olimme siirtymässä, ja he vain puhuivat keskenään. Minusta tuntuu, että yhteisömme oli melkein vieläkin vahvempi vain siksi, että näimme heidän sisaruksensa, näimme heidän lemmikkinsä. Näimme äidin ja isän, isoäidin, tapasimme heidän perheensä, missä perinteisellä tavalla emme ehkä nousse, koska taas monet perheet työskentelevät, eivätkä he pääse sisään. ei kuule mitä opettaja sanoo. He eivät voi.
40:46
He eivät tiedä, miten selitämme asioita. Tarkoitan siis, että se palaa kokonaisuuteen, tiedättehän, yhteiseen ydinkeskusteluun perheistä, jotka eivät tiedä miltä standardit näyttävät.
40:54
Ja niin paljon kuin voimme tehdä, tiedäthän, takaisin koulu-iltaan, voimme järjestää nuo kokoukset, kun meillä on vanhemmat, vain kuulemalla, mitä sanomme.
41:01
Minusta tuntuu, että minulla oli tänä vuonna niin todella hyvät suhteet perheisiini, opiskelijoihini, että toivon siirtyväni tuleviin vuosiin.
41:10
Ja palatakseni kaikkien kysymykseen esimerkiksi työkaluista, kuten rehellisesti, käytämme melko samanlaisia työkaluja kuin minä luokkahuoneessa, mutta meillä oli silti noita liiketaukoja. Minusta tuntuu melkein siltä, että minun oli helpompi olla kuin: OK, näen, että olemme alkamassa heilumaan. Laitetaan päälle nuudeli. Tehdään Mitä haluaisit mieluummin? Haluaisitko mieluummin tehdä tämän? Teetkö sitten hyppyjälkiä? Haluaisitko mieluummin tehdä tämän, ja me teemme sinulle kyykkyjä? Sen sijaan luokkahuoneessani, jos haluan laittaa Go Noodlen päähäni, okei, nyt kytken projektorini, minun on kytkettävä johto ja sitten kestää, tiedät kolme ylimääräistä minuuttia, tiedäthän, sitten lapset ovat pyörii lattialla.
41:46
Tarkoitan, se oli vain tarkoituksellista, mitä teimme, mutta myös vain hauskanpitoa heidän kanssaan. Kuten, minulla oli pehmolelut vieressäni. Koirani tuli sisään, se oli vain, se oli silti hauskaa aikaa.
41:58
AB:
Rakastan sitä, kuinka korostat niin monia positiivisia puolia, niin monia asioita, joita sait tästä kokemuksesta, joita et olisi aiemmin kokenut opiskelijoiden elämässä.
42:08
Uusi tapa ymmärtää, kuten he kokonaisina ihmisinä perheineen, lemmikkeineen ja kaiken ympärillään.
42:16
Aiheesta kuulemme todella samankaltaisen jutun, haluan varmasti osua siihen, koska se tulee koko ajan esille, eli opiskelijoiden turvallisuus, mielenterveys, nuo huolenaiheet.
42:27
Koska kun emme nähneet opiskelijoita henkilökohtaisesti, oli helppo olla huolissaan. Kuten, en saa sitä kasvoaikaa, en kävele käytävällä neuvonantajan ohi.
42:38
Mutta monet koulut ovat nähneet, että teknologia ja työkalut antavat heille lisätietoa siitä, että se on luultavasti parasta, mutta se on toinen näkemys, joka kouluilla on. Nicole, tiedän, että olette kokeneet paljon tästä. Kerro meille, miltä se näyttää sinusta Caddossa.
42:58
NA:
No, voin sanoa, että maaliskuu 2020 toi meille paljon opiskelijoiden turvallisuushuolia. Meillä oli normaali määrä, kuin kaikilla muillakin.
43:10
Ja kun kaikki menivät kotiin, näimme opiskelijoiden turvajärjestelmämme parantuneen.
43:17
Meidän piti puhua monien opiskelijoiden kanssa, saada monet opiskelijat yhteyteen ohjaajien kanssa, koska he eivät tulleet kouluun joka päivä.
43:26
Ja jotkut niistä sanoisivat, että en näe ketään, olen jumissa tässä talossa kenenkään kanssa, paitsi äidin ja isän, koiran ja veljen ja minä en pidä. veljeni ja tiedätkö, haluan vain mennä tapaamaan ystäviäni.
43:39
Ja niin näimme, en voinut edes antaa sinulle hyvää prosenttiosuutta, mutta se oli paljon normaalia korkeampi.
43:49
Uskomme, että opiskelijoillamme oli kotonaan mukanaan laitteita ja oppilasjärjestelmämme pystyi havaitsemaan toiminnot, joita he olivat, mitä he kirjoittivat, sanoivat tai kirjoittavat, asioita, joita he googlaaivat ja etsivät, todella auttoi meitä.
44:09
Uskon, että ilman siirtymistämme kohti 1:1, uskon, että yhteisössämme olisi voinut tapahtua katastrofaalisia tapahtumia. Vastasinko kysymykseesi?
44:24
AB:
Kyllä, teit ja puhut jonkinlaisen tämän toiminnan seurannasta, mikä oli hyvin huolestuttavaa. Olemme kaikki lukeneet artikkeleita mielenterveyskriisistä, joka on vain tavallaan eskaloitunut pandemian aikana aikuisille ja lapsille eristyneisyyden ja masennuksen ja kaikkien näiden asioiden kautta.
44:45
Olen utelias, jos koet jotain, joka liittyy siihen, mitä Lauren sanoi, mistä otat nämä tiedot ja tavoitat vanhempia, ja se rakentaa vahvempia yhteyksiä ja yhteisöä, mikä voi olla positiivista.
45:04
NA:
Teimme, meidän piti ottaa yhteyttä moniin vanhempiin. Yhdisimme paljon, kuten sanoin, moniin ohjaajiin, moniin opiskelijoihin oli yhteys. Ja he pystyivät tavallaan pysymään heidän kanssaan ja keskustelemaan heidän kanssaan päivittäin tai viikoittain tai mitä tahansa, mitä he järjestävät.
45:16
Se sai meidät myös menemään eteenpäin ja saamaan uuden sosiaalisen emotionaalisen oppimisohjelman käyttöön ensi vuodeksi. Joten tänä ensi lukuvuonna oppilaillamme on 20 minuuttia päivässä uudessa ohjelmassa, jossa on sosiaalista emotionaalista oppimista.
45:31
Koska me, tiedäthän, heistä on kyse, me tulemme hakemaan heitä.
45:39
Haluamme siis pitää ne turvassa ja varmistaa, että voimme tehdä kaikkemme sen eteen.
45:45
Joten yksi asia, jonka pieni turvajärjestelmämme kehotti, on meidän tehdä se.
45:54
AB:
Kun tulemme viimeiseen 10, 15 minuuttiin täällä ja mietimme, mistä aloitimme, mitkä ovat kaikki nämä laitteet, mitä nyt?
46:04
Ja yksi teemoista, joka kaikui kaikkien vastausten läpi, on, että meillä on laitteet, mutta sinun on otettava muutama askel taaksepäin ja mietittävä, miksi sinulla on niitä, mitkä ovat tavoitteesi.
46:17
Kaikki nämä asiat, siirtyminen siihen, mitä toivomme olevan henkilökohtainen kouluvuosi, mutta kuka tietää, ja olemme valmiita kaikkeen.
46:25
Haluan kuulla yhden neuvon, jota jokaisella on kouluille, olitpa sitten kyse laitteiden käytöstä tai mielenterveydestä huolehtimisesta tai mistä tahansa niistä aiheista, joihin osumme.
46:37
Ja en ole kuullut Chrisistä vähään aikaan. Joten aloitamme sinusta.
46:44
CH:
Hei, Amy. Kiitos. Joten yksi neuvo.
46:49
Sanoisin, että erityisesti koulun johtajille, että tavoitteena on tuoda paljon teknologiaa koulupiiriisi ja toteuttaa esimerkiksi 1-1-ohjelma, ei ole laitteita. Se on työkalu, jolla pääset jonnekin muualle, ja ajattelemme, mitä teemme täällä koulutuksessa, yritämme saavuttaa. Pyrimmekö tavoittamaan jokaisen lapsen, eikö niin?
47:17
Ja yritämme antaa lasten kasvaa ja liikkua tavoilla, jotka todella toimivat heille. Siellä on monia erilaisia oppimistapoja. Paljon erilaisia kiinnostuksen kohteita, erilaisia intohimoja ja paljon erilaisia henkilökohtaisia tavoitteita.
47:34
Koulujen johtajat ovat yrittäneet vuosia, ja siitä on tulossa yhä enemmän todellisuutta ja kuulemme yhä enemmän oppimisen personoimisesta.
47:41
Ja 1-1-aloitteen kehittäminen tai toteuttaminen on kuin edeltäjä juuri sen tekemiselle. Se avaa niin monia ovia ja tarjoaa paljon enemmän vaihtoehtoja äänen ja valinnanmahdollisuuksien sallimiseksi lapsille.
47:58
Mutta sitten myös opettajille ja kaikille muille aikuisille, että he voivat käyttää oppilaiden tietoja ohjaamaan opetusta ja auttamaan oppilaita omistamaan oman koulutuksensa ja luomaan erilaisia yksilöllisiä polkuja. Joten muista vain, että se on työkalu.
48:16
Ja, um, missä olemme nähneet koulujen pysähtyvän monella tapaa teknologian myötä.
48:22
He tuovat piirilleen 1-1-aloitteen, mutta he keskittyvät teknologiaan ja laitteiden käyttöön. Kyllä, se on tärkeää, mutta miksi? Joten yksi niistä asioista, joita suosittelen, on keskittyä pedagogiikkaan ja opetustavoitteisiin, kun siirryt eteenpäin ja tarjoat opettajille ammatillista kehitystä.
48:43
Ja sitten tekniikan palaset putoavat siihen, ei välttämättä keskity vain siihen, miten kaikkea teknologiaa käytetään, miten sitä käytetään opetuksessa.
48:53
AB:
Se on hieno neuvo.
48:56
Lauren, kun mietitään kaikkea Chrisin inspiraatiota, viedään se luokkahuoneeseen. Meillä on joukko opettajia kuuntelemassa täällä.
49:03
Mitä, mitä suosittelisit heille?
49:07
LS:
Sanoisin rehellisesti, aloita pienestä, vaikka silloinkin, kun olimme täysin virtuaalisia, Google Meetin lisäksi käytin todella vain kolmea erilaista digitaalista resurssia oppilaideni kanssa. Joten en vain pidä nimipudotusasioista, mutta tiedät, että käytän Pear Deckiä. Käytän, meillä oli Wixy ja käytän myös Jamboardia, josta haluan valita kolme. Opettaisin nimenomaan yhden niistä, ja käyttäisimme niitä useiden viikkojen ajan eri asioissa. Ja sitten antaisin opiskelijoille mahdollisuuden valita. Haluatko tehdä tämän Jamboardilla vai haluatko tehdä sen Wixyllä? Ja minusta tuntuu, että eteenpäin menen, aion edelleen tehdä sen, mutta sitten on myös henkilökohtainen, kuten voit tehdä tämän julisteen värikynillä ja tussilla. Mutta jos et halua tehdä sitä, voit tehdä sen sekoittamalla. Se on hyvä. En välitä, osoitat silti minulle ymmärtäväsi. Joten kyllä, sinulla tulee olemaan digitaaliset työkalut, jotka rakastan teknologiaa, mutta en tunne, että sinun on opittava kaikki mahdolliset asiat, eikä opiskelijoiden tarvitse ajatella kovin pientä.
50:03
Ajattele, tiedätkö, mistä opiskelijani nauttivat, mutta myös jotain, jota opiskelijani voivat käyttää itsenäisesti jossain vaiheessa.
50:11
Joten jälleen kerran, päiväkotilapseni pystyivät kirjautumaan Wixyyn, luomaan sinne oman julisteensa, tai taas aion antaa oppilailleni valita, haluatko vain käyttää kynää paperilla? Mene vaan, se on ihan okei.
50:22
Joten aloita pienestä äläkä syytä itseäsi tai tuomitse itseäsi, jos olet niin, että me käytämme tekniikkaa vain kerran tai kahdesti. Kuten, se on hyvä. He eivät tarvitse sitä koko ajan.
50:32
He eivät tarvitse sitä, eivät koskaan. Mutta he eivät myöskään tarvitse sitä. Sinä tiedät. Jälleen kahdeksan tuntia päivässä ei ollut sopivaa millään mielikuvituksella.
50:41
AB:
Rakastan sitä, että olet viimeisten 50 minuutin ajan puhunut niin paljon valinnasta, että annat oppilaille toiminnoissa, joita he tekevät saadakseen heiluttelunsa ulos, tai työkaluun, jota he käyttävät tehtävän suorittamiseen.
50:54
Ja mielestäni se on todella hyvä neuvo, aloittaa pienestä ja käyttää teknologiaa yhtenä työkaluna, jolla voit antaa lastentarhoille mahdollisuuden tai he voivat valita toisen työkalun, jos se toimii paremmin.
51:06
Se on hieno neuvo. Entä sinä Liz? Mitä neuvoja sinulla on tämän päivän osallistujillemme?
51:11
EL:
No, vain, kyllä. Joten, jotta voisin yhdistää Laurenin ja Chrisin sanoman, tekniikka ei ole se, tiedäthän, se ei ole päämäärä sinänsä. Sen ansiosta voimme tehdä valinnan ja personoinnin mittakaavassa, eikö niin?
51:26
Se antaa Laurenille mahdollisuuden tavoittaa ja olla yhteydessä kaikkiin noihin päiväkotiin eri tavoilla, joilla he tarvitsevat häntä siihen. Joten minusta mielestäni se palaa tuntemiseeni, olet kuullut minun sanovan ennenkin, että suhde on keskiössä.
51:40
Oikea, tekniikka on: millainen mahdollistaa näiden suhteiden rakentamisen ja ylläpitämisen virtuaalisen tai hybridisekoitetun tai henkilökohtaisen opetuksen kautta.
51:51
Joten luulen edelleen, että koulupiirien johtajien ja osavaltioiden johtajien on mietittävä, mitä tekniikkaa, mitä haluat tekniikan tekevän, kun ajattelet jonkinlaisia opetussuosituksia? Missä tekniikka on hyvä?
52:05
Ja sitten varmistetaan, että ihmisille jää aikaa tehdä kaikkea ihmeellistä, missä ihmiset ovat hyviä.
52:13
Kuten oppia tuntemaan toisiamme ja muodostamaan yhteyden ja ylläpitämään noita jatkuvia oppimissuhteita, koska se on mielestäni todella ihana paikka, eikö niin? Se on tavoite.
52:22
Sen haluamme nähdä, kun nämä molemmat asiat toimivat yhdessä tuodakseen molempien maailmojen parhaat puolet.
52:31
AB:
Nicole, sinä olet opetusteknologina näiden kahden asian välissä, eikö niin?
52:37
Sinä, ajattelet tekniikkaa, mutta aina sitä, miten se muokkaa ja tehostaa opetusta ja oppimista? Kuinka voimme integroida sen tehokkaasti?
52:47
Mitä sitten? mitä neuvot osallistujillemme tänään?
52:52
NA:
Tarkoitan, kuinka kauan meillä on aikaa, tiedätkö?
53:00
Meille ykkönen on opetusteknikkona, tai osastomme oli varmistettava, että meillä on aikaa ja kärsivällisyyttä todella istua opettamassa kaikkia opettajiamme, kaikkia näitä uusia työkaluja.
53:14
Koska meidän ei tarvinnut vain luovuttaa laitteita. Meidän piti mennä hakemaan LMS.
53:20
Perustimme LMS:n kuudessa viikossa. Tarkoitan, se oli nopea.
53:26
Meidän piti opettaa jokaiselle opettajalle, kuinka sitä käytetään. Kuinka luoda kurssi ja tehdä kaikki siihen liittyvä.
53:35
Ja niin, ole kärsivällinen, tiedäthän, ole kärsivällinen.
53:40
Kaikki eivät opi samaa tahtia, me kaikki opimme eri tavoin. Aivan kuten meidän vauvojamme luokkahuoneessa, olkaa kärsivällisiä kaikkia kohtaan ja varmistakaa, että teillä on tarpeeksi aikaa, ennen kuin heittelet heille jotakin.
53:54
Ja sitten toinen asia on, että meidän on nyt työskenneltävä ylläpitääksemme ja ylläpitääksemme sitä, mitä olemme saaneet. Tiedätkö, meillä on kaikki nämä upouudet laitteet.
54:04
Joten nyt meidän on alettava tarkastella takaisinosto-ohjelmia, koska haluamme pystyä ylläpitämään niitä ja ylläpitämään niitä, koska tiedät, mitä näimme aiemmin, meillä oli paljon asioita, joita meidän piti päivittää.
54:16
Joten meidän on laadittava suunnitelmat tällaisten asioiden tekemiseksi varmistaaksemme, että tavaramme toimii edelleen kolmen vuoden kuluttua. Tiedätkö, laitteemme toimivat edelleen, ja voimme edelleen käyttää niitä.
54:26
Joten se olisi tavallaan opetusteknologian tasolla minun neuvoni.
54:33
AB:
Puhuit siellä ammatillisesta kehittymisestä ja heräsi kysymys, että kerro meille, miltä ammatillinen kehittymisesi näytti viime kesänä verrattuna tähän kesään? Olitko henkilökohtaisesti? Teetkö tuota kaukosäädintä?
54:46
Miten saat kaikki opettajat valmiiksi seuraavaan?
54:51
NA:
Meillä oli siis viime kesänä vain muutama henkilökohtainen koulutus.
54:58
Suurin osa niistä tehtiin Zoomin avulla.
55:01
Ja joku puhui aiemmin kaikista laatikoista, jotka tulevat kaikkien ihmisten kanssa.
55:07
Ja kirjautumisesi, kuten 100 ihmistä, Zoomissa, se on vaikea tehdä, mutta se, mitä teemme nyt, on opetusalustamme kautta, olemme luoneet omatahtiisia kursseja.
55:19
Joten teimme kyselyn, hei, mitä tarvitset?
55:22
Ja olemme luoneet omatoimisia kursseja kaikkeen, mitä opettaja voi tarvita.
55:26
Ja tietysti, vuoden aikana, viimeisten 16 kuukauden aikana, olemme luoneet videota videon jälkeen, videon jälkeen, meillä on YouTube-kanava, jossa he voivat vain klikata aihettaan ja klikata kahden minuutin videota jostain. .
55:38
Mutta ammatillisen kehityksen vuoksi suoritamme pääasiassa omatahtiisia kursseja opetusalustamme kautta.
55:47
NA:
Hienoa kiitos. No, tiedä, että täydellinen, Lauren, meillä on sinulle kysymys.
55:52
Olitko lastentarhasi näytöllä ja jaatko videota koko päivän? Mitä teit, kun ne sammutettiin? Miten teit sen sekoituksen? Puhuit siitä, että se oli mielestäni Google Meet.
56:04
LS:
Joten kun aloitimme tämän lukuvuoden, aikaa oli vähän vähemmän tietokoneella, se oli silti melko hyvä määrä. Välissä oli taukoja, kuten päivän sisällä, joten aloitimme kuin koko ryhmä, ja sitten meillä oli matematiikka.
56:20
Ja sitten meillä olisi koko ryhmän lukuaika, ja sitten meillä olisi lukuryhmiä. Joten, tiedäthän, oli näytön ulkopuolella, jolloin heillä oli itsenäistä toimintaa, osa luku-opetussuunnitelmastamme sisälsi tarinoita, joita he voivat kuunnella verkossa ja lukea verkossa. Taukoja oli siis paljon.
56:35
Mutta kun teimme juoksuhautojen siirtymisen hybridiksi, olimme melko vakaita verkossa hyvän, noin kuusi tuntia. Taas oli pieniä taukoja, oli lounasta ja taukoa, Mutta kuten lähitaiteet oli verkossa.
56:46
Tarkoitan, että sinulla oli oikea koulu, ja olit vain tavallaan ketjutettu tietokoneeseen.
56:54
Mikä oli iso asia, opettajilta ja opiskelijoiden näkökulmasta oli paljon vastustelua ja onneksi hybridissä oleville lapsille, jotka olivat henkilökohtaisesti kanssamme, saimme heille vielä enemmän näyttökatkoja, koska esim. Voisin heijastaa ruudulle, tiedän, että se ei vieläkään ole täydellinen huuto, mutta ainakaan he eivät olleet 10 tuuman päässä näytöstä. Mutta sitä me odotamme innolla tältä vuodelta, jolloin meillä ei ole osuutta. Mutta joo, se oli valtava, negatiivinen puoli tässä, mutta se ei ollut paljon ruutuaikaa.
57:25
AB:
Hybridistä antamasi kommentit ovat todella mielenkiintoisia, koska osa oppilaista oli sitten luokassa ja osa verkossa, ja luokkahuoneen oppilaat katsoivat laitteitaan, eikö niin?
57:38
Opetat siis kaikille kerralla, mutta sinulla on oppilaita eri paikoissa, siksi Chris sanoi, että se on mallin vaikein, olen varma, että jos sinun täytyy siirtyä hybridiin syksyllä , onko kyseessä sama malli, jota suunnittelet, vai tiedätkö jo?
57:57
LS:
Minä en tiedä. Tarkoitan, minä todella ajattelen, että koko keskittyminen ja suunnittelu juuri nyt, se on kuin täysin henkilökohtaisesti. Ja sitten myös se digitaalinen malli. Olettaisin, että jos meidän täytyisi tehdä jonkinlainen hybridi, olipa kyseessä lumipäivä tai taas, jos siitä tulee taas äärimmäinen, tai vielä äärimmäisempi, olisin sanonut, että se olisi Palatakseni siihen, syy olimme tänä vuonna, koska he eivät halunneet vaihtaa opettajaa. Koska se ei ollut yksi muista ajatuksista, oli se, että voisin opettaa virtuaalilapsia, ja sitten Nicole saisi henkilökohtaiset lapset. Mutta silloin sinulla oli jo nuo yhteydet opettajaasi, he eivät halunneet vaihtaa lapsia. Se oli siis iso este. Meillä oli ratkaisu.
58:39
AB:
Joo. Tarkoitan, että olemme valmiita kaikkeen. Aiomme olla joustavia, se on yksi muista asioista, joita on tullut paljon esille.
58:47
Liz, annan sinun jättää meille joitakin eroavia ajatuksia siitä, mitä tuo hybridi, mitä suosittelet kouluille, jos he harkitsevat hybridiä ja kuinka saada se todella toimimaan. Tiedän, että sinulla on työkokemusta. koulujen kanssa ei ole aivan sitä.
59:01
EL:
Totta, niin, joten olemme itse asiassa nähneet, että ihmiset ovat kiinnostuneita yhdistetyistä, totta, eri tavoista saada opiskelijoita kampuksella ja virtuaalisesti, mutta toivomme ainakin toistaiseksi keskusteluissamme, että Chris hyppää mukaan, jos minä antaa vääriä tietoja.
59:17
Toivon, ettei ole ollut samanaikaista mallia, jossa opettajan on otettava yhteyttä sekä henkilökohtaisesti oleviin opiskelijoihin että kotona oleviin opiskelijoihin eikä opettajien ja perheiden palautteeseen, jossa se oli tavallaan epäoptimaalinen kaikille.
59:28
Se ei varsinaisesti hyödyntänyt mitään teknologian mahdollisuuksia, paitsi että pystyimme tekemään sen ja pitämään asiat käynnissä ja se piti jonkin verran johdonmukaisuutta suhteiden ja aikataulujen kanssa.
59:44
Ja tarkoitan, että oli syitä, miksi menimme siihen. Joten ehdottaisin, että katsoessamme eteenpäin hybridin ajattelua, ei välttämättä sellaisena kuin me kutsumme sitä siltaopetukseksi, oli yksi termeistä, jotka olemme kuulleet oikein.
59:58
Se, että opettaja ei välttämättä ole silta kotiopetuksen ja kouluopetuksen välillä ja yrittää löytää luovia tapoja nyt, kun meillä on aikaa, sitä ylellisyyttä, että meillä ei ollut oikeutta sulautua sillan sijaan, jos se on järkevää. .
1:00:14
AB:
Täysin tekee.
1:00:15
Olemme tuntimme lopussa. Se on lentänyt ohi. Kiitos kaikille panelisteillemme upeista oivalluksista ja neuvoista. Kiitos kaikille osallistujillemme, kun kuuntelitte ja vastasitte kysymyksiinne.
1:00:28
Kun poistut webinaarista, sinulla on lyhyt kysely. Jos täytät sen, olisimme kiitollisia. Se auttaa meitä varmistamaan, että toimitamme haluamaasi sisältöä ja haluamallasi tavalla eteenpäin.
1:00:38
Kiitos kaikille. Hyvää päivän jatkoa.